Au-Pair in Ierland

Heaven

Ik heb me gisteren ingeschreven bij de bibliotheek en dat is het beste wat ik ooit heb gedaan. Ik dacht dat ik in de hemel was met al die Engelse boeken. In Nederland mag ik al blij zijn als er 1 Engels boek in de bieb is. Daarna ben ik even wezen shoppen, heb ik een nieuwe winterjas gekocht en heb ik een enorm ‘coole’ Samsung Keystone 2 aangeschaft met een Iers nummer. Wat ik ook heb gekocht is een landkaart van Ierland.

Zo kan ik aankruisen waar ik al ben geweest. Het gaat alleen nog wel een hele tijd duren voordat ik heel Ierland heb gehad. Gelukkig heb ik 8 maanden.

Toen ik vervolgens naar huis liep vanaf het centrum was ik helaas verdwaald. Het is niet een heel groot dorp (wel groter dan Rhoon denk ik) maar ik vond het leuk om een andere weg te proberen en ja, dan krijg je dat dus. Mijn vrijdagavond verder was niet erg bijzonder, ik moest namelijk gewoon oppassen. (Niet dat ik thuis nou zo’n heftig uitgaansleven had in het weekend.) Vanavond ga ik voor het eerst naar de pub met een paar au-pairs en ga ik dus ook mijn eerste pint bestellen. Ik hou niet van bier maar ik vind dat ik toch wel even een Iers biertje moet proberen. Wat we verder gaan doen vandaag is nog een verassing maar ik ga in ieder geval nog even genieten van het weekend voordat ik hard aan de slag moet volgende week.

Reacties

Reacties

anitagramsma@gmail.com

Cheers ??

Oma Lenie

Voorzichtig hoor met die pintjes haha. Gezellige avond schat.xx

Pap

Veel plezier in de pub, drink er ook maar 1 van mij ;) xxxxxxx

Soooff

Bier moet je léren drinken!! :DDD

Charlotte

^ I agree Soof!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!