Au-Pair in Ierland

I'm getting married

Mijn voornemen was om elke dag een stukje te schrijven voor mijn blog maar dat is me nu al niet gelukt. Maar eigenlijk is ook niet elke dag zo bijzonder om er iets over te schrijven. Zoveel dingen zijn er ook niet gebeurd deze afgelopen paar dagen. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van dit weekend en elke dag rond 8 uur opstaan helpt daar ook niet echt bij. Vanochtend werd Tadhg zelfs om 7 uur al wakker maar gelukkig ging hij daarna wel nog eventjes verder slapen. Ik heb zondag wat gedronken met de andere Nederlandse au-pair en we hebben even bijgepraat. Verder heb ik opgepast, op bed gelegen en boeken gelezen. (Maandag was ik hier al twee weken.)

Gisteren gingen we eten bij 'The Moorings', het restaurant van mijn hostmoeder. Het zag er super gezellig uit van binnen en het eten was verukkelijk. Best wel grappig, want soms komt mijn hostmoeder thuis en heeft ze geen zin om te koken dus haalt ze maar McDonalds of gaan we uiteten. Verder had ze ook een Barmbrack gehaald (een Iers soort cake wat traditioneel is met Halloween). Ergens in de cake zit er een ring verstopt. Ik had mijn eerste stuk en ik had dus gelijk de ring al te pakken wat betekent dat ik dit jaar nog ga trouwen. Spannend ;) hahaha.

Reacties

Reacties

Peet

Oh nee, met een Ier!? Hahaha Xxx

naomii collega

Zo zo trouwen enso wil daar wel bij zijn hihi

Oma

Zozo niet te hard van stapel lopen hoor trouwen!!!!!haha .leuk hoor Daisy wat je meemaakt.pakkerd van mij.xx

Ria en Jan

Nou Dais dan wordt het misschien toch een rooie Ier ha ha ha !!Leuk je verhaaltjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!