Au-Pair in Ierland

Dublin - Baile Átha Cliath

Wat je hebt gemist in de het leven van Daisy van Splunter: Ik heb een kaartje voor het One Direction concert in Dublin vrijdag de 16e (het concert was blijkbaar niet vorige week), wat betekent dat ik een road-trip naar Dublin ga maken (in m'n eentje), van donderdag tot zaterdag. Even een schreeuw momentje: bsdndbjekdbhje. M'n hostmoeder is echt super lief en heeft me zaterdag ochtend ook vrij gegeven zodat ik dit kan doen. Ik heb er echt super veel zin in en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte met foto's van het leuke Dublin. Verder was dit waarschijnlijk de langste dag van de week. Even een recap: Tadhg maakte me om 8 uur wakker - Ontbijt voor hem (Weetabix, enorm ranzing) - Ontbijt maken voor mezelf - Klusjestijd, afwassen, de wasdoen, was ophangen, zorgen dat het huis er goed uit ziet - Aankleden van Tadgh om naar de 'boardwalk' te gaan - Lunch tijd - Tadhg wilt niet slapen - Nog een keer naar de 'boardwalk' - Meer Peppa Pig en Paw Patrol (tv shows) - Dinner time - Tijd voor mezelf - Skypen met het thuisfront. Eindelijk lig ik lekker in bed om uit te rusten en ik ga zeker vroeg slapen. Morgen is weer precies hetzelfde. Ik kijk nu al uit naar donderdag wanneer ik lekker vrij ben en erop uit ga.

Reacties

Reacties

Pap

Love you ?

Pap

Die vraagteken is een hartje :)

anitagramsma@gmail.com

Drukke dag gehad zo te lezen. Leuk dat ze je een complimentje gaf. ??

anitagramsma@gmail.com

I love you ????????

RIA EN JAN

Hiep Hoi naar One Direction !!!
Nou dat wordt weer genieten hé
Een leuke veilige reis naar Dublin.

gr Ria en Jan

Oma

Veel plezier maar wees voorzichtig meisje.xxxx

Charlotte

Heel erg benieuwd naar je 1D experience blog berichtje!! Wat krijg ik weer travelfeels van jouw avontuur dais! Ik wil ook! Superleuk allemaal! Maar wel snel Skypen hoor kiddo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!