Au-Pair in Ierland

Netflix and chill

Fijne 75e verjaardag oma! Terwijl ik dit schrijf zit in alleen in een kamer in het B&B van mijn hostmoeder. De thee staat op (ik drink het sinds kort altijd met melk), ik eet chocolade koekjes en ik drink Fanta Exotic uit een wijn glas. Feestje in mijn eentje. Omdat ik morgen vrij ben verblijf ik hier een nachtje zodat ik heerlijk uit kan slapen zonder dat ik wakker word van Tadhg die dat helaas niet kan. Het is namelijk Bank Holiday hier in Ierland. Scholen zijn vrij, en veel mensen hoeven niet te werken (de banken zijn dus dicht). Er is weer niet heel veel gebeurd de afgelopen paar dagen. Ik ben donderdag naar Cork geweest waar ik heb geshopt. Vrijdag was ik vrij en heb ik vooral niks gedaan. Zaterdag moest ik heel de dag werken. Alleen vandaag was leuk. Vanochtend had ik een Iers ontbijt (ei, tomaat, black pudding, toast, sausage, nog iets waarvan ik niet weet wat het is). Ik heb ook geskyped met het thuisfront. Alleen deze keer was het dus mijn oma's verjaardag en was heel de familie er. Ik was er wel bij maar via een scherm. Heel raar. Gelukkig vond ze haar cadeau geweldig (een plexiglas van haar lieftallige kleinkinderen). Ik weet niet wat ik verder nog moet schrijven dus laat ik het hierbij. Ik ga maar films en series kijken. Slán!

Reacties

Reacties

Pap

Het was heel leuk om je via Skype erbij te hebben lieverd! Oma vond het super leuk ook om je weer te zien en de plexiglas foto incl het boekje vind ze geweldig. Ik ga hem deze week boven haar dressoir hangen. Het was een gezellig avondje met iedereen en ook heerlijk eten van Solfoud. Leuk verhaal weer xxxxxxx

Oma

Het was heel erg fijn om je weer te zien lieverd. En de foto vind ik heeeel erg mooi,jullie staan er allemaal zo goed op SUPER. Het was een gezellig feestje en het eten was heerlijk. Je verhaal is weer heel erg leuk. Doe je best want je kan het.tot snel dikke kus van mij xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!