Au-Pair in Ierland

Dia Dhuit - Hallo

Het dorp hier is zo gezellig. Mijn host-moeder kent haast iedereen en iedereen is harstikke vriendelijk. We hadden voor de lunch verse ham en stuffed chicken gehaald bij de slager waarna we een bakje thee haalde bij een leuk klein zaakje. Ik kwam ook veel scholieren tegen (met uniformen). Thuis heb ik de cadeautjes gegeven die ik had gekocht. Voor Tadhg een plastic vishengel met visjes waar hij mee kan spelen in de gootsteen (hij vind ze geweldig) en voor Marie en Brian natuurlijk stroopwafels. Ze vonden ze heerlijk en aten er zelfs gewoon twee/drie en in de avond was het hele doosje al leeg. Daarna zijn we nog een stukje wezen rijden naar een strand maar het was al laat dus gingen we gelijk terug naar huis. Zo heb ik wel al een stuk meer gezien van Ierland en het is prachtig. In de avond hebben we gezellig met z’n allen gegeten en daarna hebben we niks gedaan en gewoon gerelaxt. (Wel nog leuke kinderprogramma’s gekeken in het Engels.)

Vanochtend had Marie een tosti voor me gemaakt die echt veel lekkerder was dan die bij ons thuis. Ik heb ze ook voorgesteld aan hagelslag. Alweer iets wat ze enorm lekker vinden. Tadhg zat te smullen van zijn toast. Ik heb vanochtend ook contact gezocht met een andere au-pair die hier zit en zij vertelde me dat er nog 15 andere hier in het dorp zitten dus ik hoop snel wat vrienden te maken. Het leukste is dat Tadhg maar blijft zeggen ‘Coming Daisy’ en als je vraagt of hij iets wilt zegt hij ‘No thanks’, zo schattig. We gaan zo naar een plaats die heel leuk blijkt te zijn dus ik ben benieuwd. Mijn camera heb ik sowieso bij me.

Reacties

Reacties

Pap

Dat wordt dus iedere maand stroopwafels en hagelslag op sturen haha :) gaan we regelen! Xxx

Oma lenie

Weer een geweldig verhaal schat,geniet er van.liefs.xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!