Au-Pair in Ierland

The Cliff Walk

En ja hoor, ze hadden gelijk. Wat was de plek daar geweldig mooi. We gingen met de auto naar een dorp een paar km verder. De wegen maakte me misselijk, zo smal en kronkelig. We gingen eerst naar een strand waarna ze toch besloten om ‘the cliff walk’ te doen met Tadhg erbij. (Het was best gevaarlijk.) Het was een lang pad naar de top en ik was zo moe toen we bovenkwamen, maar het was het allemaal waard.

Toen we weer thuis waren ging Tadhg zijn middag dutje doen en was het weer tijd om te relaxen. Toen hij wakker werd vertelde Brian me ineens dat Marie al weg was en dat hij ook even naar het dorp moest. Dit was dus mijn ‘Big Moment’ zoals hij het zei, voor het eerst alleen met Tadhg. Het ging super, we hebben lekker buiten gespeeld en al snel kwam Marie terug en gingen we naar een speeltuin. In de avond kreeg ik weer kip (in de middag ook al) met garlic bread en had Marie nog chocolade broodjes gemaakt. Ik word hier verwend. Om half 9 was het Tadhg zijn bedtijd en moest ik hem voor het eerst op bed leggen omdat Marie en Brian weg waren. Ik heb ‘the magic touch’ volgens Marie want hij moest maar één keer huilen en toen ik tegen hem ging praten ging hij gelijk weer lekker slapen. Daarna had ik dus wat tijd voor mezelf en heb ik geskyped met het thuisfront. Ik ga me nu snel klaarmaken want ik heb zo afgesproken met een andere Nederlandse au-pair hier in het dorp.

Reacties

Reacties

Anita

Je hebt niet the magic touch je bent the magic touch ??????

Claire

Ik vind het super om dit allemaal te lezen!
Leuk dat je ook andere Nederlandse gaat ontmoeten!
Geniet ervan!!

Ria en Jan

Zo dus je bent op de cliff van goede tijden slechte tijden geweest. gaaf hoor enne errug griezelig zo hoog pff knap dat je dat heb gedaan hoor. Ik zou het nie durven!!!
Leuk dat je een afspraak met een ander meisje heb.
Lekker samen Nederlands beppen.
Veel plezier, dat zal je wel hebben he je wordt lekker verwend.
liefs van Ria en Jan xx

Ellie

Hi Dees!

Een geweldige ervaring!! En heel leuk dat we met je mee mogen genieten.

go leor spraoi ;-)) (ff navragen maar haha...)

X

Oma Lenie

Heel spannend allemaal schat,maar wel erg leuk.Je doet het heel erg goed.liefsxx

Soooff

Magic touch? *winkwink* ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!