Au-Pair in Ierland

Dún Garbhán - Dungarvan

Samen met de andere Nederlandse au-pair heb ik wat gedronken bij een gezellige coffeeshop. (Niet zoals in Nederland.) Ze was heel aardig en we gaan snel nog een keer wat doen met de andere au-pairs als ik vrij ben. (Wat ik zo leuk vind hier is dat je een heel potje thee krijgt als je thee besteld, waar je dan zelfs wel 4 bakjes uit kan halen.) Ze heeft me ook Dungarvan laten zien en natuurlijk ook de pubs waar ze altijd naar toe gaan. Toen ik terug kwam thuis ging ik voor het eerst het huis uit met Tadhg alleen om naar ‘the boardwalk’ te gaan. We hadden het naar ons zin samen, schelpen zoeken en voetballen. Verder was de dag niet heel bijzonder. Ik had weer een heerlijke avond maaltijd en in de avond zijn we weer thuis gebleven. Ik heb wel de match Ireland - Germany gekeken (0-0). Wat we vandaag gaan doen weet ik niet maar ik denk dat ik even alleen het dorp in ga. Wel gaan we vandaag even alles bespreken voor volgende week, wanneer het echte werk gaat beginnen. M'n eerste week hier zit er al weer bijna op.

Reacties

Reacties

anitagramsma@gmail.com

Leuk verhaal weer schat. ??

Oma

Weer een leuke dag geweest voor je.heel fijn hoor.xx

Ria en Jan

Leuk en lekker zo'n potje thee!
Enne de pubs hebben ze daar ook Canei ? en leuke jongens? hahaha zal best wel. Heel veel rooie zeker hihi

groetjes xxx ria en Jan

Ewald Rolandus

Wat fijn dat het zo goed gaat Daisy!

groet, Ewald

Sandra

Hoi Daisy wat leuk om je belevenissen te lezen.
Idd de eerste week is alweer om en leuk dat je al een ander meisje hebt ontmoet.
Het begin bevalt je al goed kun je nagaan als je helemaal bent 'ingeburgerd'.
Veel plezier meisje groetjes René en Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!