Au-Pair in Ierland

The Irish Life

Hiya!

Gisteren heb ik niet veel gedaan, we zijn in het huis gebleven en toen het half 8 was werd ik het dorp in gebracht om uit eten te gaan met de andere au-pairs. Het was echt super gezellig en ze waren allemaal enorm aardig. De meeste waren Spaans, één was Frans en natuurlijk ook nog een Nederlandse. Zelfs met het Nederlandse meisje praatte ik Engels en dan af en toe als ze een woordje niet wist in Engels hielp ik haar, en andersom. Super handig. Het grappigste was nog dat als we dan samen waren en toch wel even Nederlands praatte, er zinnen bij haar uitkwamen als ‘I deed this’ of ‘Het is hier echt different but’. Ze zit hier al 6 weken dus dat komt bij mij waarschijnlijk ook nog wel. Ik moest er zo hard om lachen. We hebben eerst gezellig gegeten bij een restaurant waar we een hamburger kregen die zo groot was dat we moeite hadden om hem op te eten. Daarna gingen we naar een bar. (Helaas geen pub met echte Ierse muziek, maar dat komt nog wel) We hebben heel de avond gedanst, ik heb een slokje Guinness genomen maar het was echt niet te drinken, de witte wijn was ook niet echt lekker dus ging ik uiteindelijk voor aardbei-limoen cider, en wauw dat was pas geweldig. In de bar had ik wel ook echt het gevoel alsof ik in een aflevering van Geordie Shore zat, maar dat was eigenlijk wel heel lachwekkend. We gingen maar niet meer naar de nachtclub daarna. Ik kreeg heel de avond ook complimenten van de meiden omdat ze mijn Engels goed vonden en zelfs een Ier zei tegen me: ‘Your English is good, how come?’. Dat was echt wel super om te horen. Ik ga nu even een stukje hardlopen, ik ben alleen thuis maar ik wil het huis even uit. Tot snel!

Reacties

Reacties

Oma

Heel fijn om te horen dat het gezellig was met de au-pairs,leuke meisjes om te zien hoor. Veel suc6 van de week de week met je kindje.liefs xx

Pap

Leuke berichten schat, heel veel succes de 1e week alleen met Tadhg :) gaat zeker lukken! Xxxxxxx

Lizzy

Leuk dais! Woohoo hardlopen in ierland! You go girl??????????Xx

Lizzy

Zonder de vraagtekens obviously..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!