Au-Pair in Ierland

First Week

Wat gaat de tijd toch snel. Ik zit hier gewoon alweer een week en het was een enorm leuke week. Gisteren avond hebben we eerst de Rugby wedstrijd Ierland - Frankrijk gekeken en daarna de voetbalwedstrijd Ierland - Polen. Rugby is zo’n rare sport. Gewoon een groep mannen die met elkaar worstelen om een bal (als je de spelregels niet kent). Verder vind ik de voetbalwedstrijd wel leuk om te kijken omdat er wel leuke voetballers in het Ierse team zitten. Vandaag is mijn eerste officiële ‘werkdag’. Tadhg ligt nu op bed dus als ik klaar ben met dit stuk ga ik even naar het dorp. Brian is nu thuis dus heb ik tijd voor mezelf. We gingen vanochtend weer naar ‘the boardwalk’ en daar zijn we zo’n twee uur gebleven. Het was gezellig samen. Verder ben ik benieuwd hoe deze week wordt, het gaat vast nog wel even duren voordat ik hier aan gewend raak. Ik heb al sinds mei vakantie dus elke dag (eigenlijk maar 5) om half 8 opstaan gaat wel zwaar worden. Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in donderdag, dan ga ik in mijn eentje naar Waterford City waar ik dan eindelijk weer kan shoppen bij de Primark. ;) (Die hier in Ierland blijkbaar Penneys heet.)

Reacties

Reacties

anitagramsma@gmail.com

Je doet het hartstikke goed daar, i love you ??

Pap

Klinkt goed allemaal lieverd! Trots op jou xxxxxxx!

Oma

Ja schat je moet je ritme krijgen en dan gaat het vanzelf het vroege opstaan. Liefsxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!